Monday, February 2, 2009

bodohkah rasa itu?

Aku: Aku nak kunci mulut. Tak nak cakap apa-apa.

Muhsin: Kau kena cakap.

Aku: Aku nak zip mulut. Kau tahu kan, orang tak suka bila senior berkata-kata.

Muhsin: Nasib baik aku bukan yang jenis cepat terasa.

Ain: Senior ni macam orang tua. Cepat terasa.

++++++++++++++++++++++++++++++++++

Baizura: Saya dah ingat.

Aku: Ingat apa?

Baizura: Kenapa Abang Sopi rasa macam tu kat dia?

Aku: Muhsin yang beritahu?

Baizura: Taklah. Saya dah ingat pasal malam tu.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

Untuk ikut kata hati, aku tewas. Untuk bertarung dengan perasaan itu, aku takut. Aku seperti ingin lari dari rasa bodoh ini. Aku cuba untuk menafikan rasa yang seakan-akan tergantung dalam diri ini.

Mereka memberi semangat. Terima kasih. Tapi aku masih degil. Bodoh.

1 comment:

ainguzzle said...

pandai. sekarang di dalam kepala aku ada seorang manusia bodoh