Friday, February 27, 2009

hari ini hari jumaat

"Thank God it's Friday." Ungkapan untuk orang yang makan gaji. Macam aku sekarang ni. Makan elaun. Lebih tepat. Entri ini tak ada kena mengena dengan ungkapan ini. Untuk kawan-kawan. Mungkin untuk mengisi masa sebelum aku berambus balik rumah kejap lagi.

Lokasi: Rumbia Resort, Terengganu
Waktu makan waktu yang aku suka. Dan hasilnya, berat aku makin meningkat. Resolusi 2009: "kurus sikit ye Amri!!!"

Lokasi: Johnny's Restaurant, Sg Wang Plaza
Perangai aku memang kurang matang. Bila nak matang Amri? Main-main je tahu.

Lokasi: Kereta Kabel, Langkawi
Kalau berkawan, memang kena jujur kan? Baru bahagia.

Lokasi: Pantai Morib
Keikhlasan membawa senyuman

Lokasi: Aseanea Hotel, Langkawi
Senyum selagi mampu ye kawan-kawan.


5 comments:

diana ghazali said...

sooooooo sweeeetttt

skali imbas baca kereta kabel, nmpak macam kereta kebal. haha

alaaa.. kurus2 tak comel laa

ainguzzle said...

toutelli egri! (baca je)


terutamanya ngan caption: sincerity brings happiness. yeah!

Saufi Amri Mohamad Zahid said...

*diana
nak gi lagi ke langkawi same2.seronoknya x terkata.

*ain
yes!u r rite.kalau x ikhlas n jujur,mmg xbestla kan nak kwn

diana ghazali said...

itu tranlate yer... iye... jom kite bercuti ke langkawi lagi jum

ainguzzle said...

aduh, tunggu kaya banyak maa... nak nak. memana pon tak kesah asal kite happy semua!