Tuesday, January 19, 2010

kita raikannya dengan kfc!

18 Januari 2010: Ini adalah hari senyum. Ukirannya akan terus tersemat untuk sebuah keabadian kasih sayang. Permulaan hari yang pada asalnya tidak begitu memberangsangkan. Namun, pengakhiran harinya ada senyuman terindah yang menjadi peneman tidur. Aku kira, ini adalah antara hari yang begitu cantik yang aku inginkan. Dan Tuhan mendengar. Terima kasih Allah untuk anugerah ini. Dan aku harus berterima kasih kepada mereka yang melengkapkan keindahan ini. Tanpa mereka, keindahan ini tidak akan tercipta.



Dia adalah Rohana

Susuk ini akan sentiasa menceriakan aku bila aku murung. Dia juga akan setia mendengar saat aku bercerita. Bilamana semangat aku pudar, dialah yang menghangatkan kembali rasa kuat itu. Aku fikir, tak ramai yang ingin menangis bersama. Mungkin ramai yang hanya mahu ketawa bersama. Tidak bagi seorang teman bernama Rohana. Dia akan ketawa bersama. Dia tak lupa untuk menangis bersama. Terima kasih Ro. Episod semalam adalah bahagian paling cantik di sisi seorang Saufi Amri. Aku sayang kau, sahabat.






Mereka adalah Faiz dan Aimi
Mereka melengkapkan keindahan yang tercipta semalam. Tiada satu pun perkataan untuk menggambarkan rasa bahagia itu. Cuba untuk mencari, namun gagal. 5 tahun menanti, Tuhan berikan kesempatan yang sungguh berharga. Untuk sebuah entiti bernama sabar, Tuhan hadiahkan anugerah yang begitu cantik dan sempurna. Dan untuk sebuah anugerah ini, aku tahu senyum ini akan terus menjadi sahabat kita semua.


Kesabaran membawa kemenangan. Kemenangan membawa senyuman. Terima kasih semua.

No comments: