Wednesday, January 6, 2010

gila rasa cool

Cool. Ok, aku tukar latar belakang. Tiba-tiba rasa serabut dan rimas dengan warna oren yang biasa je aku tengok! Aku rasa tenang dengan putih yang hebat. Senang orang nak baca. Ah, berapa kerat yang baca? Tengok komen-komen aku, kalau tak ain guzzle yang petite itu, pasti diana ghazali yang sepet itu. Yang lain? Sekadar menyinggah. Apapun, terima kasih pada yang sudi menyinggah. Sayang kamu semua.

Aku berperangai pelik hari ini. Apa yang pelik? Ok, aku buat air milo. Aku tak suka minum air milo. Ustazah aku cakap milo tak bagus. Tapi aku tak terpengaruh pun. Tapi hari ini, milo membangkitkan nafsu aku ke aras tertinggi. Ah, tak mampu mengawal. Nah, milo secawan besar.

Dah. Nanti update lagi. Sekarang harus bagi tumpuan pada kerja. Damn!! Belum siap key in data.

13 comments:

Anonymous said...

caya la abg..-atan-..:-)

PuSheR said...

1 ag, jgn lpe check email abg..huhu

diana ghazali said...

hoho. milo, rutin harian ku. tak minum, rasa mcm potong tgn

Saufi Amri Mohamad Zahid said...

atan, miss u la. dlm blog ni ada entri utk atan.

diana, tak suka milo. milo membangkitkan memori lama. dulu2 tiap2 petang pegi umah atuk, buatkan milo kosong utk dia. sampailah dia pergi selamanya masa form2.

ainguzzle said...

milo dan memori. jgn bunuh memori itu.


i like the white one rather than the previous one. dulu nampak dark, sekarang nampak lg welcoming gitu. ahaks. ~

Saufi Amri Mohamad Zahid said...

haha. aku juga rasa begitu. dan aku rasa previous punya nmpk terlalu merepek. dan sedikit rasa kesal kenapa aku gunakan oren dulu. aku tak mampu bunuh memori milo. tp aku mmg kurang gemar milo dari kecilan lagi. makan milo suka. heh

ainguzzle said...

mak aku cakap,makan milo cacing. har3. tp kecik2 dulu aku percaya. dia tamo aku ratah milo kot

Saufi Amri Mohamad Zahid said...

milo kan mahal. aku ingat lagi, dulu2 ada milo tin kecik yg pendek tu. ayah aku selalu beli yg tu sbb dulu mmg sangat tak mampu. aku ratah sembunyi2.

ainguzzle said...

ho. mungkin itu sebabnya. kiteorg beli peket, refill. muroh sket. beli setin mahal ngat

Saufi Amri Mohamad Zahid said...

so, tak salahlah kalau aku mmg tak gemarkan milo. sbb dulu milo kena catu. jadi, aku kurangkan didedahkan dgn milo.

ainguzzle said...

tak salah. milo pun produk yahudi kan. boikot gitu. (tapi aku minum juge kdg2). ngeheheh

Saufi Amri Mohamad Zahid said...

wah, boikot. mula2 dulu kecoh pasal boikot, aku seperti org ditarik hidung, ikut jelah. tp tak mampu bertahan. haha

ainguzzle said...

aku masih on utk beberapa produk. dulu mcm byk juga. makin kendur