Friday, December 25, 2009

hari raya hadiah

Mana Santa Klaus tak sampai-sampai lagi? Tak nampak ke stoking aku gantung? Wangi la stoking tu. Haih, di pagi raya Natal ni fikiran asyik teringatkan hadiah-hadiah yang menarik. Materialistik tul lah!! Dengan kuasa bulan, terimalah senarai hadiah yang aku nak;

  1. Suzuki Swift. Pastikan warna merah.




  2. Honda City. Ini kalau taknak bagi Swift lah. Warna merah nampak menarik dalam tubuh City.




  3. Blackberry Storm. Biar semua orang sekeliling hangin tengok aku pakai BB ni.




  4. Kawan lama. Rindukan dia. Sangat. Tak dapat yang di atas pun tak apa. Kalau suatu hari nanti dia datang pada aku dan ucapkan "Aku sayangkan kau, kawan", aku nak cakap "Aku dah lama sayangkan kau, kawan."

Nota kaki: Aku tak minta banyak pun. Aku budak baik. Aku budak comel.

9 comments:

diana ghazali said...

mau hadiah juga. sape nak bg swift ni, tapi nk kaler kuning. dpt taylor swift pun ok. haha

YUSRIE MOHD YAMIN said...

tak nak swift...nak TAYLOR SWIFT JEE.....

Saufi Amri Mohamad Zahid said...

dia n yus: korg ni mempunyai pemikiran yg same. dengan kuasa tuksedo bertopeng, nah taylor swift.

YUSRIE MOHD YAMIN said...

tuksedo bertopeng??tu bkn mamat kegilaan sailormoon ke??

Saufi Amri Mohamad Zahid said...

haah, itu adalah watak dlm sailormoon. ko tgk kan cite tu? ko jd sailormoon, aku jd tuksedo bertopeng. bila ko dlm kesusahan, aku dtg baling bunga ros.

YUSRIE MOHD YAMIN said...

hahaha..kantoi aku tngok sailormoon...


ko mmg kuat perfantasi....

Saufi Amri Mohamad Zahid said...

aku fikir semua org tgk sailormoon. kot. aku suka berfantasi. yg indah2 saje. sbb aku tau aku xmampu dpt sume yg aku nak.

diana ghazali said...

oh, sy tidak tgk sailormoon. tgk ultraman je. paling best di semesta alam

Saufi Amri Mohamad Zahid said...

sy tengok power rangers, suria perkasa hitam, gaban, dan mcm2. seronok kan?