Wednesday, March 16, 2011

d u a p u l u h e n a m

Sabtu yang lepas, umur aku beranjak ke angka dua puluh enam. Bunyi sepertinya sudah tua. 26 tahun lah aku dah menikmati nikmat yang Allah kurniakan selama ini. Semakin meningkat umur, semakin tertanya-tanya apa bakti yang sudah ditabur? Apa sudah cukupkah pahala yang dikumpul untuk menuju ke syurga Allah suatu hari nanti? Kepala selalu digasak dengan dosa-dosa dan bayangan hukumannya, tapi nafsu masih mahu merasai nikmatnya dosa di dunia.

Aku mahukan perubahan umur ini menjadi satu titik tolak kepada sebuah perubahan yang sungguh cantik dan sempurna. Dikurniakan segala yang baik-baik dan indah, itu harapan yang sungguh kemas dipahat. Moga Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang terus memberikan rezeki yang luas dan segala yang direstui. Amin.



Antara yang sudi memberikan kasih sayang mereka




Terima kasih atas ucapan dan pemberian. Aku terharu. Aku sayangkan kalian semua.

No comments: