Wednesday, January 21, 2009

aku bahagia di penang

Apa yg aku nak cakap kat sini ialah, perjalanan dan pengembaraan aku ke Penang selama 3 hari bermula pada hari Jumaat hingga Ahad adalah pengalaman yg sgt berharga dan bahagia. Antara 4 Gemilang Away Day yg aku dah pernah pergi, aku tak boleh nafikan yg pengalaman kali ini sgt berbeza dan melahirkan sebuah perasaan yg sgt berlainan. Keberangkatan aku ke Penang bersama teman-teman diiringi oleh air mata Fifi yg sgt menzahirkan sisi melankolik seorg Fatin Filzah Mohd Sabri. Segalanya harus dikenang dan tidak harus dilupakan. Lupakan Pasal makanan yg kurang umphhh kat hotel tu. Lupakan juga dgn aktiviti perjalanan ke tempat-tempat menarik yg sgt kurang tu. Cukup dgn segala kegembiraan yg jujur itu. Kongsi pasembor ramai-ramai,beli sate ikan pastu kongsi jugak ramai-ramai. Macam-macam lagi kegembiraan tu. Aku mmg bahagia di Penang.


p/s: nanti aku upload gambar ye!!

No comments: