Wednesday, November 26, 2008

kliff 2008

KLIFF - Kuala Lumpur Islamic Finance Forum 2008..banyak story sepanjang aku join KLIFF.For the 1st timer cam aku,mmg aku xkan lupakan perkara2 yg menarik dan kurang menarik yg berlaku sepnjg hampir semggu aku jadi sekretariat..penat!!!tapi berbaloi dgn pengalaman2 yg best dan best dan best..

1)KLIFF buat aku dpt kawan baru..kawan yg langsung xpernah bertegur wpun 1 UIA..ada yg pernah nmpk..ada yg xpernah nmpk..kat KLIFF kami jadi kawan.sampai dah abes KLIFF,kami masih berkawan dan masih blh ketawa sama2..kat sinilah aku mula kenal MUAZ dan SYU..

2)KLIFF buat aku bertambah rapat dgn kawan2 aku yg mmg dah jadi kawan aku sebelum nie..NUZUL,KAK SU,JIJAT..buat pertama kalinya kami berprogram bersama2 hampir semggu lamanya..dan selama itulah kami bergelak ketawa yg secara tak lagsung kami jadi lebih shokshek..

3)KLIFF mencetuskan skandal2 yang mcm lebat..walaupun sekadar hiburan,tapi cukup utk menghiburkan hati kami semua..kami ketawa kerana cerita2 skandal yg sengaja diadakan..hanya kami yg faham!!!

4)KLIFF buat aku faham mcm mane sebuah company yg buat event management organize a very big event..belajar atau mengajar??!!hanya kami juga yang faham maknanya..

5)KLIFF bagi peluang aku kenal sorg kakak yg sporting..yg mmg suka gelak.yg terpaksa masuk dlm skandal ciptaan kami..KAK SITI..

6)KLIFF menjadikan tangan2 kami calar dgn kesan luka di sana sini..walaupun kecik2 je,tapi bila dihitung satu persatu,mmg pedih jari kalo mkn nasi berlaukkan tomyam..berkerja dgn file dan kertas yg sgt banyak tu,perkataan HATI-HATI tu seperti x pernah wujud..

7)KLIFF bagi aku peluang utk menginap di hotel 5-star selama hampir semggu..utk gi sndr,mmglah blm mampu..makan sushi tiap2 hari..mmg faveret aku tuh..

8)KLIFF adalah saat2 perasaan dan jiwa aku sgt menderita..perasaan itu sgt menyakitkan dan memedihkan..kekuatan yg aku cari utk menghapuskan perasaan itu kadang2 hilang di sebalik kesibukan berkerja sekaligus kadang2 membuatkan aku terdiam dan lebih senang membisu..hanya gurauan yg menjadi topeng utk perasaan itu..


aku bersama jijat on the 1st day

kak su dan nuzul

secretariats from IIUM

amri,jijat,nuzul,kak su

from right: amri,kak su,nuzul,syu,kak zihan,atim

kami mmg suka menggoda

2 comments:

diana ghazali said...

wah.. sungguh jeles dgn kata-kata mu makan sushi tiap2 hari. walaupun sushi king dah ada kat kuantan, tapi kerana takde geng, rasa sushi tu tak best. huhuhu..


apakah yg mengecewakan jiwamu sahabat?

FFMS said...

pengalaman itu sgt berharga dlm hidup.
hr ini, esok n selamanya pengalaman akan mengajar kita lebih mengenal DUNIA.