Wednesday, November 5, 2008

kenneth COLE

Semalam di FE Parfume..

"Kak,Kenneth Cole 50 mil nie berapa ringgit?" Soalan ni saja je bertanya walaupun dah tau harga dia berapa coz last week one of my friends [nama dirahsiakan..('',)] beli perfume nie.

"RM 99." Salesperson kat FE tu jawab sambil menunjukkan muka yg sgt berminat. Well, mestilah dia berminat. Customer kot!!!

"Haa,murahnya. Last week kawan sy beli kat JJ 50 mil, RM 129. Kalau yg 100 mil, RM 249. Kak, 100 mil berapa ringgit?" Aku nak kepastian. Terkejut la aku dengar harga yg sgt murah ni.

"RM129. Kita ada promotion sekarang ni. Tinggal 2 kotak je." Kakak tu bagi penerangan. Tak ubah macam seorg cikgu bagi penerangan dalam kelas.

"Abg Sopi, beli la. Murah ni." Fifi cuba menghasut.

"Kejap lagi kitorg dtg lagi ye kak" Aku kena pergi mendapatkan duit dgn kadar segera. tak boleh lepaskan. Perfume yang aku nak, harganya sgt murah. Kena dptkan ni.

15 minit berlalu...

Sampai kat kedai perfume tu, aku tak beli terus. Aku dan Fifi tanya pasal perfume lain dulu. Kononnya nak bermesra dgn kakak tu lah. After 10 minutes, barulah keputusan diambil.

"Kak, kasi yang 100 mil ni."

Aku balik dari kedai perfume tu semalam dgn perasaan berbunga-bunga. Sebotol lagi perfume baru aku beli. Rasanya baru aku beli masa nak Aidilfitri bulan lepas. Tak sampai sebulan setengah, aku beli lagi. Aku tahu, aku sekarang dah addict beli perfume. Thank u Fifi sebab kita sekarang berkongsi minat yang sama. Hehehehehehe..

Oh ya, sebelum melangkah keluar dari kedai tu, Fifi dgn bangganya;
"Kak, nanti kitorg kahwin, kitorg dtg beli perfume dekat sini."
"Bila nak kahwin?" Kakak ni melayan dan percaya la pulak.
"Lambat lagi kak. Kitorg study lagi."
Oh, kitorg memang takkan berkahwin bersama. Heee

3 comments:

FFMS said...

at last, u bought it my friend.
bangga ok sebab i am such an influential person.
hehe.

kenneth cole tu mmg menggoda.

i've updated my blogspot.
nnt tgk k.

diana ghazali said...

wahhh.. perfume baru ye. haihh... takde masa la nak jalan2 beli perfume. saya punye last beli 5 bulan lepas. hari tu tertinggal dlm beg kak ja.

hati ini tergoda mahu ck in2 u. cam best je. nnti nak la. jeles ni awak ada perfume baru. hehehe

Saufi Amri Mohamad Zahid said...

mmh wangi pun ck in2 u tue..dah bau ritu..skrg tgh aim nak bli boss pure lak..hehehehe..hajat hati nak sambar 1million,tp baunya manis seh..tibe2 nggak berkenan..tp stkt nk collect botol blhla..smart seh..