Wednesday, November 26, 2008

aing g-u-z-z-l-e

aing yg mmg selalu sengal dgn gayanya

Happy belated birthday aing g-u-z-z-l-e..aku rasa mcm bangang je sbb aku lupa bday ko aing..merepek tul..sampai la ko ingatkan aku..damn!!!tapi aku tetap sayangkan ko sbgi kawan aku yg dah byk sgt kongsi luahan dgn aku..n smlm ko called aku smpi 2jam jugakla..kita shared mcm2 story yg kadang2 mengundang dosa sesama kita..hehehe..apa pun,aku hargai semuanya yang dah kita lalui bersama..mcm2 story yg kita dgr..ada best,ada xbest..smpi ada org yg x suka kat kita..so what??!!!bullshit!!!!do we care?!!or do they care a lot??!!aku bersyukur dpt kenal ko..kita kawan smpi bila2 ok!!!

nak terbang lebih tinggi

kenangan kita di langkawi

aku rindu saat-saat ini

4 comments:

diana ghazali said...

yeah.. dia mmg kawan yg best, macam awak jugak, kawan yg best. alhamdulillah, saya bersyukur kenal korang berdua.

sgt sayangkan kalian! bile ye nak reunion, best jugak ni

Saufi Amri Mohamad Zahid said...

kita mmg best pun..sy rndukan korg ber2..dlu ada la gak kwn yg nak bwk sy mkn kat luar smbl ngumpat..hehehehe..aing da dpt masters..kamis ni dia register..xsbr nk jmp dia

FFMS said...

syg dia kat kak ain ye.
syg korang dua.
hope korg pun syg fifi.
hehe.

happy bday kak ain.
so shokshek!

ainguzzle said...

wah.. sesungguhnyer. sy sgt malu dan terharu. (sengih)... huhu.. sweeeeetttt.. ni haidah besday yg besh dr mu sopi... (gembira).. hiiii.. thax... mmuuuaaaaahhhh..

thx to u..
aligato gozaimas
(aku mmg tgh terharu lg nih)