Friday, June 26, 2009

robot. robot. robot


Sana-sini orang duk bercerita pasal Transformers. Sana-sini orang duk promosi Transformers. Dah jadi macam road tour lak. Sana-sini orang duk cakap "best gile woo cite dia!!!!". Sana-sini panggung wayang akan dipenuhi manusia-manusia yang sangat teruja dengan pakcik-pakcik robot tu. Bila aku sms kawan-kawan, mesti ada yang balas, "eh, gi la tengok Transformers".

Bosan. Bosan. Bosan.

Ruang perhubungan antara semua orang telah diserang oleh robot-robot.

Tahniah kepada yang sudah menonton. Terima kasih kepada yang memberi cadangan "gi lah tengok Transformers." Hmmmm.. (Mood aku banyak dispoilkan oleh robot sejak dua tiga hari ini)

Nota kaki: Transformers yang pertama pun aku tengok bila dah dekat setahun robot-robot ni menyerang kancah pemikiran manusia. Aku tak minat robot kot. Heh! Cerita robot yang paling aku menyesal tengok Terminator Salvation! Fazli, Kau yang ajak aku tengok kat panggung. Menyesal. Bayar balik duit tiket. Eh, bukan duit kau ke?

1 comment:

ainguzzle said...

tak best sangat citer ni. teknologi aku akui hebat. jalan. hmmm