Saturday, June 6, 2009

enam jun dua ribu sembilan

Pagi ini bangun seperti biasa jam 6 pagi untuk menunaikan tuntutan seorang Muslim. Kemudian tolong apa-apa yang patut untuk persediaan meniaga yang dah jadi rutin aku sejak kecil lagi. Jam 7 pagi aku masuk bilik buka laptop, tangan sedikit gatal untuk menaip entry baru. Tiada apa yang istimewa untuk dikongsikan. Cuma hari ini keadaan sedikit tenang walaupun tidur terganggu. Sudah 4 malam tidur aku terganggu. Hasilnya, aku kepenatan. Apa yang berlaku pada hari ini?
  • Hari ini hari ulangtahun kelahiran yang ke 24. Bukan ulangtahun aku, tapi seorang teman rapat yang dah susah senang sama-sama untuk banyak tahun. Selamat ulangtahun teman. Sedang fikir, apa yang ingin diberikan sebagai tanda kenangan.

1 comment:

diana ghazali said...

cantik la gmbar pengantin tu