Monday, May 18, 2009

kembali

Sudah lama jari jemari aku tidak menyentuh papan kekunci dan meluahkan isi hati di sini. Mungkin terlalu sibuk dengan urusan dunia. Mungkin juga aku ketiadaan isi untuk berkongsi. Hari ini hati aku sedikit tenang. Tiada lagi kerja-kerja yang perlu aku habiskan semata-mata untuk mengambil hati manusia-manusia di sekeliling.

Semalam ada satu kenangan yang sukar untuk diterjemahkan dalam bentuk perasaan. Entah. Buntu. Dan aku tetap menanti untuk mendengar satu andaian yang memerlukan satu penjelasan dan kepastian. Tolonglah sahabat. Aku ingin tahu tentang yang satu itu. Jangan biarkan aku terus tertanya-tanya. Aku penat. Aku merayu.

3 comments:

ainguzzle said...

yuuhu. aku ym ko tadi. bz kah. buntu itu perlu. aku kadang-kadang buntu. semlm aku rasa kawan aku cemburu akan aku dan aku pun buntu berfikir

Mizz Faraheen said...

ala...x phm la buntu2 ni...
abg saufi ni cube la ckp straight to d point...hihihi

diana ghazali said...

oh encik sopi. selamat kembali. lama tiada kabare kan. buntu jugak ni. ish