Sunday, March 28, 2010

secebis nota daripada teman kepada temannya

Pertama kali teman ini memberi bingkisan ini, aku menangis membacanya. Dan hari ini, setelah aku hampir terlupa akan bingkisan yang secebis ini, aku membacanya lagi. Dan aku menangis lagi. Aku bersyukur pada Tuhan, aku punya secebis kenangan ini bersama teman ini.

----------------------------------------------------------------------------------------------------


To,
AMRI :)


Teman,

Lembutkan hati sesuai dengan fitrahnya. Jangan keraskan hatimu, sehingga menyamai taraf batu yang rendah!

Hidup ini memang begitu. Ada turun naiknya. Selagi kita bergelar HAMBA ALLAH di muka bumi ini, selagi itu ribut melanda.

Suatu hubungan itu ibarat TALI. Diikat dilerai sesuka hati. Tapi hubungan persahabatan yang sebenar ibarat AIR DICINCANG TAKKAN PUTUS.


- Nailofar- :)



Moga tenang dikau di sana, Safawati Rustamin. Alfatihah..

1 comment:

ainguzzle said...

Aku mahu start menulis cerita dia